Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


tisdag 13 november 2012

Länge sedan sist. Dags att börja igen??

Jaa då var man här igen. Sista gången jag skev här va väl i april i våras. Gud vad saker det har hänt sedan dess. Jag har varit duktig och äntligen tagit studenten, jag har haft mitt sista "sommarlov" och jag har börjat jobba! Herre gud är man vuxen då??Konstigt vad man haft ångest för mycket som trots allt tycks lösa sig väldigt bra.
Nu har man börjat tänka i helt nya banor. Försöker spara pengar så man kan flytta hemifrån någon gång i framtiden. Känns som man inte gör annat än jobbar. De senaste tre veckorna har jag inte varit ordentligt ledig känns det som. Och nu har jag bara fått en jobbtid till och då känns de genast tråkigt att vara ledig. Trisst att inte veta om man får mer tider på jobbet eller om det är uppehåll nu ett tag. Sånt man oroar sig för nu istället för skolarbeten och skoldagar. De skönaste från att tagit studenten är verkligen att man inte har massa läxor och skit att göra på dagarna. Man jobbar och se har man fritid. Inga läxor från jobbet! =D

Min fina vän har flyttat till Trollhättan också för att plugga. Hon har en mysig liten 1:a och har det förhoppningsvis bäst där borta! =) Dock saknar jag henne, så de e roligt när hon kommer till Göteborg och vi kan ses ibland.

Även jag och Martin har ju det bra! 3 hela år tillsammans har det blivit och slut kommer det inte ta än på en låååååång lååång tid! Typ dödslång tid if you know what I mean =)

Får tillägna dagen en speciell låt som jag har fallit för lite extra just för tillfället.
Den är så himla fin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar