Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


måndag 13 februari 2012

Kreativt såhär på kvällskvisten

Go kväll.
Ligger här på min säng och lyssnar sönder en låt jag nyss hittat. Så typiskt mig. Men men. Jag är även mycket kreativ. Just nu så kollar jag grejer inför mitt projektarbete och arkitektprovet. Mycket information men snart gäller det verkligen! Kommer nog bli några härliga veckor i mars och halva april för att få till det på bästa sätt. Hoppas att det går bra! =D
Jag har även räknat lite matte idag och pillat lite med lägenhetshuset i ArchiCAD. Det blir också mycket bra. Känner att det är läge att vara kreativ nu på kvällskvisten. Bättre än aldrig om man säger så =)
Jag har lyckats bita av alla naglarna utan två nu. Hur oskönt känns inte de då? Fy fan jag som inte har bitit på jätte jätte länge nu. Måla på lite nagellack och hoppas att jag inte fortsätter. Men men. Nu ska jag ta en nagelfil och ett nagellack och vandra upp till mamma, pappa och Nellie på övervåningen. Om 6 dagar fyller man år också. Det va mycket roligare när man va liten. Va hände med alla roliga "barnkalas" egentligen? Miss those days..

2 kommentarer:

  1. vem säger att man inte kan ha barnkalas fastän man är stor?! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha aah det är ju sant. =P Får kanske ordna mig ett barnkalas ;)

      Radera