Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


lördag 11 februari 2012

Tjockt, blått och gör jävlans ont

Japp nu är man hemkommer från Skövde och helgens match. Vi va ehla SEX spelare som åkte upp och vi va som tur var sex stycken som kom hem också. Hehe men vi spelade bra och vi kämpade på tills vi dog typ men det slutade med 65-51. Trisst att dom drog ifrån så på slutet annars hade det varit mindre. Om vi orkat hålla igen hela vägen alltså. För min del resulterade matchen i ett stukat långfinger som just nu inte är så gosigt. Fan va ont det gör. Men vad offrar man int för tjejerna ;) Nu väntar jag på god lördagsmiddag och sedan ska jag träffa älsklingen och åka hem till Andreas för en spelkväll. Hoppas att det blir trevligt. Får se om jag deckar i hans soffa när det kommer till skott. =P För jävla trött asså. Men men nu kom det en liten update från förra veckans uppehåll. Lär väl bli mer nu när jag har LOV. Så jäkla gött så det är inte klokt.

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar