Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


måndag 16 april 2012

Inspiration och lite pyssel?

Go kväll alla fina människor. Ni andra kan sluta läsa nu. Men framför allt ska min älskling Martin läsa. Du är ju finast i hela världen. Tänkte bara berätta att jag till slut somnade igår. Tror paniken släckte ut mig totalt till slut när jag tog bort alla kuddarna under huvudet och la mig på mage. Haha annorlunda sovställning men men. Va gör man inte för lite sömn? Lämnade in provet idag. Nu kan man bara vänta och hoppas på det bästa.
Idag har jag och Cornelia hittat en balklänning åt henne. Riktigt fin faktiskt! Nu kommer du och jag glänsa på balen när vi är snyggast i stan! ;) Kommer bli mycket roligt och jag ser fett mycket fram emot det. Vi köpte även flörtkulor till våra träd. De kommer också bli mycket bra. Tror faktist på ett MVG där.
Har även en djävulsk vecka framför mig. Fick veta idag att min slutrapport på projektarbetet ska vara inne på FREDAG! Hur tänkte man där?? Illa att jag kommer stressa sönder denna vecka. Nationella på onsdag, nationella på fredag, stor engelska inlämning på fredag och slutrapport in på fredag. KAOS!!

Nu till min älskling:
Tänkte precis förut när jag rullade ner persiennen och hann se natthimlen hur mycket jag längtar efter dig. Jag längtade tills jag har tagit studenten och slipper stressa med massa inlämningar och skit hela tiden. Du märker allt för ofta hur dåligt jag mår men det går inte att göra mycket annat när det helt enkelt blir för mycket och för stressigt. När jag tittade på natthimlen förut fick jag upp den mysigaste bilden i huvudet. Det va en härlig sommarkväll. Jag mådde hur bra som hellst och jag satt bredvid dig och du hade din arm runt mig. Vi satt under en filt och jag hade en kopp te i händerna. Du hade lagt dina läppar mot min panna sådär som bara du kan när jag sitter alldeles tätt intill. Jag blundade och det fanns ett leende på mina läppar. Det leendet sitter kvar för du betyder mest av allt. Jag älskar dig så otroligt mycket att det inte går att beskriva. Och vi ska bli gamla tillsammans och sitta på våran altan i en soffa på exakt samma sätt som min bild ser ut av dig och mig idag. För jag kommer älska dig mer än idag om 70 år. Kärleken slutar inte växa. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar