Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


söndag 15 april 2012

Panik

-japp jag ligger här och klockan är tjugo i tolv och jag har typ panik. Eller ångest. Eller lite av varje. Fan asså. Hatar arkitektprov. Upptäckte precis att jag skrivit fel motto på mitt prov och jag va tvungen och hitta på något nytt. Hoppas det blir bra ändå. Och så är jag nervös inför att jag ska lämna in det imorgon på Chalmers. Men det blir säkert jätte bra bara jag får somna snart. Sen har jag fullt upp dessa åtta resterande veckor som är kvar i skolan innan studenten. Nervös inför det också! Men det ska nog lösa sig också om jag bara får som sagt somna någon gång. Haft lov nu i en vecka så har vant mig vid att somna och vakna bredvid min älsklingspojk. Och nu ligger han inte här bredvid och då är det helt plötsligt jätte jobbigt att somna! Usch usch. Förstår inte ibland hur mycket jag egentligen älskar och behöver honom. Galet är ordet som passar bra. Nu ska jag försöka somna igen!! Allt löser sig bara man tar det lugnt. =P ojoj lättare sagt än gjort.

2 kommentarer:

  1. vad var det för fel på mottot?!

    SvaraRadera
  2. I den första beskrivningen som jag skrev ut från arkitektprovets hemsida stog det att de tre orden på sista bilden skulle vara mottot på hela arbetet. Men sen när jag läste igen på söndag kväll så stog det att mottot skulle vara ytterligare fyra ord som skulle beskriva en röd tråd eller liknande genom alla fyra uppgifterna. =)Så fick mitt i paniken komma på något i sista stund. men nu kan man inte mer än vänta. ;)

    Får man boka dig den 1:e juni till studentbals fixning kanske?? Lite smink och smycken och sådär =)

    SvaraRadera