Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


tisdag 6 mars 2012

Jag skulle vilja ha en lite Boo

Japp som jag lovade så skulle jag ju uppdatera när jag kommit hem från skolan. Nu har jag det.
Är glad idag för jag fick reda på imorse att jag fick godkänt på mitt matte E prov som jag gjorde igår! Stolt tjej där måste jag säga. Känns verkligen gött. Och så trodde jag att det skulle bli lite lugnt i skolan nu när vi hade så mycket förra veckan men nej idag ändrades det. Haha Om fyra veckor ungefär har jag helkursprov i fysik B, Jag har hemtenta till nästa vecka, jag har en engelskabok att läsa ut rätt snart, jag ska vara klar med virtuella miljöer innan påsk, hållbart samhälle innan påsk, svenska uppsats tills på fredag och jag skulle kunna fortsätta att rabbla men det orkar jag inte. :P får helt enkelt leverera en lista om jag orkar med allt som ska göras.
Nu är det dags för mig att äta middag. Är jätte hungrig. Sen ska jag nog kunna tjata lite på pappsen så vi kan gå ut och köra bil. Detta körkortet ska jag fan ta alltså! I april har jag önskningar om. =P Men nu måste jag rusa innan mamma skriker öronen ur mig! =D puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar