Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


onsdag 7 mars 2012

Morgon-spaning på G?

Haha idag är det onsdag. Är en bra onsdag faktiskt. Bara de att det är för JÄVLA kallt! Faan man fryser ju ihjäl när man går utanför dörren och det blåser så sjukt kallt så det är helt galet. Galet är fan det mest passande ordet just nu. Haft två lektioner idag plus en håltimma väl spenderad med min fruga Cornelia i biblioteket och många fina samtalsämnen xD Vi kan fan komma på att snacka om precis vad som hellst! xDD I love it, I love it <3
Hehe har en annan trevlighet att berätta också. I morse när jag vaknade gik jag upp och klädde på mig. Sen så plockade jag fram frukost och satta mig vid köksbordet. Våra grannar håller på att renovera sitt hus och då fick dom möbler hemlevererade i morse. Haha tror ni inte att en an killarna som levererade möblerna ställer sig och glor på mig när jag käkar frukost?? Haha först kollade han när han hoppa ur lastbilen, sen kollade han när han gått in med en låda, sen efter den andra lådan, och sen efter den tredje. Och så självklart är han hade hissat upp flaket på lastbilen och väntade på sin kompanjon så va han tvungen att kontrollera genom att komma in i köket, om jag satt kvar?! Hahaha Jag höll på att skratta ihjäl mig. Sedan så kom jag ner till tåget. Då när jag sitter där i solen och är extremt cool i mina solbrillor så ställer det sig en kille snett framför mig och glor han med! Vad är det för "fel" på morgonens killar?? Har jag sett rolig ut eller nått kanske? För det va ändå nog när en kille på bygget som jag går förbi påväg till skolan också kollade och var hur glad som hellst. :D Då höll jag seriöst på att sktarra ihjäl mig! Jag antar att pojkarna i Lindome och Möldal finner mig trevlig/snygg att kolla på. Man får väl bara buga och bocka. I guess I look kinda good =P

Nu är det dags att g¨å och göra sig iordning för träning. Utan tränare. Fan va roligt...noooot!! Så jävla segt när ingen är där och kan styra upp det och säga vad man ska göra utan det blir en sketen lapp med diverse saker. Aja vad gör man inte.. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar