Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


onsdag 14 mars 2012

Träningsvärk

Idag vaknade jag 05.10 första gången. Sen vaknade jag 06.10, sen 06.53, sen 0717 och till sist 07.58. Haha härlig morgon måste jag säga med många konstiga drömmar. Dels att jag va jagad och efterlyst av två personer här i mitt område och någon konstig människa hjälpte till att gömma mig. Aja. Som rubriken antyder har jag träningsvärk. Och allmänt ont i hela kroppen efter måndagens curling och basketmatch. Har träningsvärk i båda fotlederna, sträckt båda höftböjarna, trningsvärk i båda ljumskarna och båda skinkorna och självklar bara ont i den vänstra överarmen också. Haha det är inte skönt att röra på sig just nu kan jag säga. xDD Men men nu sitter jag med tandborsten i käften och ska snart ut i solen och vidare till skolan. Hoppas på en skön onsdag! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar