Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


fredag 13 januari 2012

2011 - Det gångna året

Japp då va det nya året när och jag har inte uppdaterat på typ tre veckor.
Men 2011 är i alla fall över. På nyår diskuterade jag och Cornelia vad som va det mest speciella som hände under 2011. Ska jag vara ärlig så kom jag inte på så mycket. Jag fyllde 18, vilket jag faktist inte tyckte va såå märkvärdigt. Sedan så åkte Martin med till Kroatien. Det va nog det bästa på hela året. Mysig till tusen måste jag säga.
Det värsta som hände va i alla fall att jag fick gå med gips hela hösten/vintern och missade hela årets höstsäsong av basketen. Det sög verkligen att inte få vara med p.g.a. ett jävla båtben!! Fuck båtben. Hoppas jag aldrig bryter det igen för då blir jag verkligen ... Aah jag vet inte om jag ska bli arg eller ledsen! Sedan kan jag inte komma på vad som va så speciellt med 2011.
Hoppas att 2012 blir bättre. Det tvivlar jag inte på att det blir. Ska ju ta studenten den 4:e juni, förhoppningsvis dra in lite pengar under sommaren, göra arkitektprov till Chalmers, åka till Kroatien och massa annat roligt hoppas jag! Sedan får vi se om det blir plugga till hösten eller söka jobb och fortsätta livet på den vägen. I have to make up my mind.
Har typ livs-ångest för alla dessa val man måste göra och allt ansvar jag måste ta. Hoppas man vänjer sig snart som man kan enjoy life lite igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar