Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


måndag 23 januari 2012

28 månader ♥

Jajamen idag är det 28 månader sedan världens underbaraste blev min.
Han är verkligen det bästa som finns på hela jorden och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom. Jag skulle inte vara komplett, inte varit hel. Men som tur är finns du i mitt liv varje dag, varje timma, varje minut och varje sekund. När du inte är med mig är du i mina tankar. När jag inte sover bredvid dig ligger ditt huvud ändå på kudden bredvid, i mina tankar.
Du är den finaste människan Gud har skapat och jag är överlycklig över att jag har fått dig i mitt liv. Vi två är tillsammans oavsett vad, oavsett vem. Vi älskar varandra och JAG älskar DIG! Kommer alltid vilja vara med dig och alla minnen vi har, stora som små, kommer alltid finnas hos mig. Jag älskar dig mer än ord kan beskriva. Du är det finaste som finns! ♥ ♥ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar