Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


söndag 15 januari 2012

Bilförare nr. 1!

Haha det är så sjukt kul att köra bil så det är skadat! :D
Jag är nog en såndär motor-tjej i hemlighet typ. xD mitt sanna jag är nog att syssla med bilar. Ne jag vet inte men det är helt sjukt va kul det är att sitta bakom ratten. Jag ser så mycket fram emot att kunna göra det utan en skylt där bak och utan pappa bredvid och kunna lyssna på hur hög musik som hellst med ett körkort i plånboken! Kommer vara så stolt över mig själv när jag har körkort. Vilket jag ska ha innan sommaren. Ska se hur det har gått nu efter dessa veckorna fram till vecka sju. Då har jag bokat in alla mina tio körlektioner och hoppas vara grym tills dess! Helt klart det roligaste just nu är att köra bil. Har bestämt att jag ska försöka köra med pappa 3-5 ggr/vecka mellan läxor och träningar. För körkortet är någonting jag ska fixa så fort som möjligt! En bra start på vuxenlivet. Där efter blir det att skaffa sig ett sommarjobb kanske.
Syster Therese kanske inte behöver lite hjälp i blomsteraffären till sommaren!? :D

6 kommentarer:

  1. Du fattar vad det betyder när du har körkort va? Du SKA köra mig vart jag än vill:D Lycka till med körandet:)

    SvaraRadera
  2. Och vem är denna anonyma jag ska köra överallt???

    SvaraRadera
  3. Det vill du allt veta va??? Jag förblir anonym tills du tar ditt körkort:) hihihi

    SvaraRadera
  4. Pff Jaha ja. men det tycker jag inte blir så roligt ;)

    SvaraRadera
  5. Inte roligt?? själv tycker jag det ska bli mycket trevligt att ha privat chaufför:D Du behöver inte vara orolig för att jag är farlig. För det är jag inte. Det kommer gå så bra så.

    Puss och kram då dig.

    SvaraRadera
  6. Haha jaha du. men de e så at jag inte kommer vara någons privata chaufför. ;) inte ens din du anonyma person.

    SvaraRadera