Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


söndag 15 januari 2012

Time for some sleep

Japp japp. Måste ju säga att jag är duktig. Idag har jag vaknat, varit och kollat på mönster och tyg till balklänning. Har nog bestämt mig för vilket mönster jag vill ha men med färgen är det svårare. Får ta med stora syster nästa helg som smakråd ;) Då blir det super. Sedan så har jag varit och färgat håret så nu har man inte lika grov utväxt som igår ;) Haha och sen har jag kört bil också. Och plockat lite julsaker hemma och lagat middag =) Övat ordkunskap med mamma och pappa också och sen har jag pluggat resten av lördagskvällen. Så jag måste ju vara duktig! Haha. Men men, såhär lär det väl se ut varje dag fram till studenten :P Och nu ska jag lägga mig och sova för i morgon är det dop jätte tidigt för lille Oskar. Hehe så man måste ju orka upp till det så ska gå och borsta tänderna nu och sova några timmar. I morgon fortsätter pluggandet varvat med städning och sånt. Ha det bra!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar