Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


tisdag 17 januari 2012

Nude

Japp. Nude är det som stog på schemat idag. Eller nej kanske inte. Har i alla fall målat lite och det har med temat nude att göra. Men men inte så intressant.
Idag har jag varit i skolan. Fick sluta tidigare för vi kunde ändra lite i schemat för skulle haft jätte lång håltimma annars. Så det va skönt. I morgon är det en kortis-dag och hoppas att veckan snart tar slut för jag vill ha helg. Då ska vi nog köpa mönster till klänningen för jag har bestämt mig nu vilket mönster jag ville ha och så ska stora syster få åka med också se det blir någon snygg färg. =) =) hihi.
Sedan är jag trött också och behöver plugga. Men jag finner inte orken och inspirationen. Men jag får väl sätta mig och ta tag i det en liten stund ändå då da =P Får belöna mig själv med att lägga sig tidigt. =) Åh det är bara tisdag. Fick för en sekund för mig att det va onsdag. Men nej nej tre dagar till ska klaras av innan det blir ledigt. Ciao ciao!

4 kommentarer:

  1. jaaa, jag vill smakråda!! :)

    SvaraRadera
  2. Haha va bra! :D då får du åka med på lördag =) För då är det nog tänk att vi ska åka igen =)

    SvaraRadera
  3. oj skulle ju ha ringt mamma idag, glömde. kan bara på lör morgon, typ före 12 eller så. vi ska på kalas hos ingela och så måste jag hinna med stallet också..
    annars är söndag ledig! :)

    SvaraRadera
  4. Vi hade nog tänkt åka på lördag. men om du ringer till mama så kan ni u bestämma det så kan ni hämta mig på vägen också eftersom jag är hemma hos martin =)

    SvaraRadera