Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


söndag 29 januari 2012

Promenad och skavsår

Hej hopp på söndagskvällen.
Helgen har varit bra. eller kanske inte? I fredags va det i alla fall tröttsam dag i skolan. Höll på att somna på sista lektionen. Sedan blev det träning som älsklingen följde med på. Och sedan utgång med Martin, Oskar, Mange, Cornelia, Emma och Elin. Trevligt trevligt måste jag säga. Fast jag mådde ju lite smått dåligt när vi skulle gå vidare från Queen till andra ställen så jag och Martin åkte hem och sov istället. Med huvudvärk och magont kände jag att sängen var det bästa alternativet.
I lördags var det träning för småtjejerna och fys-träning för min del. Fy fan vilken träningsvärk jag haaar! Helt galet va jag har ont i rumpan. Men det ska bli skönt att sätta igång nu igen och så är det bara att mejla Jonas och förhoppningsvis få till lite mer träningar i veckan. Sedan blev det inte så mycket mer gjort under dagen. Klockan 23.59 var jag Mange, Martin och Cornelia på natt-bio! Haha trodde jag skulle somna men det visade sig att jag blev övertrött och orkade hålla mig vaken under hela filme. Tror det var Cornelias bio-filt som gjorde susen!
Idag blev det att stiga upp tidigt för småtjejerna hade match. Så har bara sovit dryga fyra timmar inatt så känner att tröttheten kommer som ett baseboll-slag mot mig just nu. Blev iaf vinst med 95-23 så det gick fint. Sedan har jag städat och kört bil idag också. Och nyss har jag gått på en en och en halv timmars promenad som resulterade i ett skavsår på hälen och en arg Martin som icke pratar med mig.
Nu ska jag nog hoppa in i en dusch och lägga mig och sova. Plugget får vänta tills i morgon efter körlektionen. Nu orkar jag verkligen inte plugga! Men men hoppas på att allt är bra där ute i vida världen vem du nu är som läser detta inlägg. Själv har min tillvaro varit bättre. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar