Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya..


måndag 30 januari 2012

Njut av livet - det går inte i repris!

Japp detta är ett ordspråk jag ska börja använda mig av tror jag. "Njut av livet - det går inte i repris". Stämmer faktiskt. Varför sukta efter det man inte har och aldrig kan få när man kan nöja sig med nuet och det man äger och har? Det ska man fråga sig själv när man börjar tvivla på det lilla man faktiskt har.
Känner att jag blev lite djup där. Synd bara att jag inte kan vara det i rätt sammanhang, vid rätt tidpunkt, på den rätta dagen.
Har enorm huvudvärk idag. Är nog för jag har varit "uppstressad" och spänd hela dagen. Så ska försöka dricka mig en kopp te, ta mig en huvudvärkstablett och lägga mig i sängen. Önskade att Martin dök upp i dörren och gav mig en bamse kram. För det är vad jag behöver just nu! Och lite ledighet så jag kan få vila upp mig. Hela verksamheten lägger snart ner annars. Men men, nu ska jag som sagt kila ut och göra lite te och knapra i min en värktablett. Hoppas på en bättre tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar